רוני מאנה : רוני מאנה נגד שרה נתניהו :

רוני מאנה : רוני מאנה נגד שרה נתניהו :. איש העסקים רוני מאנה נחשב במשך שנים אחד החברים הקרובים של ראש הממשלה ואשתו, אבל בשנה האחרונה חל נתק ביניהם והיום הוא מספר בריאיון. לא רציתי אותה יותר בחיי. מאנה טוען כי מנכלית ארנה גרופ מיכל פוקס, שנתבעת אף היא, מתכחשת להסכמות שנקבעו ביניהם ומסרבת לשלם עמלה בגובה 1.5% ממחיר עסקה 335 מיליון שקל, בתוספת מעמ ■ ארנה גרופ: רוני מאנה וג'ני צ'רוואני בבית הכנסת הגדול באלנבי. רוני מאנה וג'ני צ'רוואני בבית הכנסת הגדול באלנבי.

אלירן ברדוגו יפקד על האירוע. מאנה אמנם דיבר בהזדמנויות שונות על המשפחה אבל עד כה דיבר בקווים כלליים, נזהר מלפרט ונראה שמה שסיפר לא עשה רושם על הציבור. 15 בנובמבר, רוני מאנה וניקול הלפרין, בני הזוג לשעבר, מחתנים את בתם יולי עם הכדורגלן ברק לביא. עדותו הספונטנית של רוני (מאנה), המשנה את תצהירו ואשר היא לאחר עדותו של. רוני מאנה וג'ני צ'רוואני בבית הכנסת הגדול באלנבי.

רוני מאנה חיתן את בתו ואף סלב לא נשאר בבית
רוני מאנה חיתן את בתו ואף סלב לא נשאר בבית from img.mako.co.il
רוני מאנה וג'ני צ'רוואני על היחסים עם הזוג נתניהו, צפו. ציונו של רבי נחמן מברסלב באומן צילום: לפני שיפקוד את הקלפי ביום שלישי ובטח לא ישים במעטפה פתק שכתוב עליו בנימין נתניהו , איש העסקים, רוני מאנה , החליט לפקוד את שדרות רוטשילד המפורסמות של תל אביב כשהתיישב בשולחן במרפסת של מסעדת קטינה המפורסמת והשקיף על העוברים והשבים. מאנה מתלבט בין מלון דיוויד אינטרקונטיננטל לבין אולם לאגו בראשון־לציון. מה עומד מאחורי ההתקפות של מאנה ומי צריך לרדת למקלט? לעיניננו, הסימן השני הוא פתיחת חזית מול רוני מאנה בתקשורת. איש העסקים רוני מאנה פרסם אתמול (רביעי) פוסט ברשת 'הטוויטר', בו כתב כי הוא לא יתרום שקל אחד למצביעי 'הליכוד', הפוסט שעורר סערה, גרם לו להתנצל, והוא מבהיר: עוד אחת מתביעות ה'מצליח' של רוני מאנה.

אני לא מחתים חברים על חוזים.

רוני מאנה וג'ני צ'רוואני על היחסים עם הזוג נתניהו, צפו. חשיפת סמסים ששלח מאנה לרעיית ראש הממשלה, שרה. עוד אחת מתביעות ה'מצליח' של רוני מאנה. לטענת רוני מאנה, שרה נתניהו הייתה צריכה להתנצל בפני ליליאן פרץ (עוזרת הבית שהגישה תביעה נגד משפחת נתניהו והתיק נסגר בפשרה). רוני מאנה, שרה נתניהו (צילום מסך קשת 12, עמוס בן גרשון, לעמ). אני לא מחתים חברים על חוזים. ההקלטות פורסמו זמן קצר לאחר שמאנה התראיין לתכנית המקור על הקלטות. איש העסקים רוני מאנה נחשב במשך שנים אחד החברים הקרובים של ראש הממשלה ואשתו, אבל בשנה האחרונה חל נתק ביניהם והיום הוא מספר בריאיון. האיש שהפך לבורר ומתווך בעסקאות ענק, וידו גם. איש העסקים שתיווך בין הקבוצה לבין לקוח עם זאת, לאחר ההודעה של ביתר ירושלים לפיה יתנהל משא ומתן רק מול אלי טביב, מאנה ירד מהפרק. בעבר נחשב איש העסקים רוני מאנה למקורב לבני הזוג נתניהו. איש העסקים רוני מאנה פרסם אתמול (רביעי) פוסט ברשת 'הטוויטר', בו כתב כי הוא לא יתרום שקל אחד למצביעי 'הליכוד', הפוסט שעורר סערה, גרם לו להתנצל, והוא מבהיר: מאנה טוען כי מנכלית ארנה גרופ מיכל פוקס, שנתבעת אף היא, מתכחשת להסכמות שנקבעו ביניהם ומסרבת לשלם עמלה בגובה 1.5% ממחיר עסקה 335 מיליון שקל, בתוספת מעמ ■ ארנה גרופ:

היא אומרת לך איזה מתנה לקנות לה מי שלא מביא מתנה לא יכול להיכנס. מאנה צייץ כי מקורב ביותר למשפחת נתניהו סיפר לי היום ששרה נתניהו מכורה לאח הגדול, רואה כל היום ערוץ 26 והיא הייתה מושיבה את ביבי מול המסך ועושה לו ניתוחים על כל דייר ודייר באח הגדול מבחינה פסיכולוגית, וביבי נאלץ להכיר את הדמויות להתעניין בהם ולהביע את הערכתו לניתוחים המופלאים של שרה. לטענת רוני מאנה, שרה נתניהו הייתה צריכה להתנצל בפני ליליאן פרץ (עוזרת הבית שהגישה תביעה נגד משפחת נתניהו והתיק נסגר בפשרה). עדותו הספונטנית של רוני (מאנה), המשנה את תצהירו ואשר היא לאחר עדותו של. אני גם יכול להגיד עליו דברים טובים.

רוני מאנה ובת הזוג החדשה כבר לא מסתתרים | TMI
רוני מאנה ובת הזוג החדשה כבר לא מסתתרים | TMI from images.maariv.co.il
כנראה שמסיבות המוניות הן בגנים של מיכל הקטנה ובעלה, איש העסקים ניר ויצמן, מבעלי רשת מלונות בראון. מאנה מתלבט בין מלון דיוויד אינטרקונטיננטל לבין אולם לאגו בראשון־לציון. מקורבו של נתניהו לשעבר רוני מאנה צייץ בטוויטר: מאנה גדל בשכונת התקווה, כבן שלישי למשפחה בת חמישה אחים ואחיות. עוד אחת מתביעות ה'מצליח' של רוני מאנה. ההקלטות פורסמו זמן קצר לאחר שמאנה התראיין לתכנית המקור על הקלטות. החל את דרכו העסקית בנדלן, והיה שותף בבעלות על בניין הסינרמה. הערב בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף one התארח רוני מאנה ותיאר.

מאנה ובלושינסקי הגישו את התביעה לפני שנתיים ובה טענו כי יש בינם לבין כוזהינוף הסכם שותפות לגבי פרויקט בבלי שנרכש מבעלי הקרקע אברמוביץ וזיתוני, לאחר שהאופציה השופטת לא חסכה ביקורת גם ממאנה ובלושינסקי והעלתה חשד לתיאום עדויות בין השניים:

לעיניננו, הסימן השני הוא פתיחת חזית מול רוני מאנה בתקשורת. רוני מאנה עוסק במסע הכפשות שקריות נגד משפחת נתניהו בעקבות החלטתם לנתק עמו כל קשר לפני שמונה שנים. מאנה צייץ כי מקורב ביותר למשפחת נתניהו סיפר לי היום ששרה נתניהו מכורה לאח הגדול, רואה כל היום ערוץ 26 והיא הייתה מושיבה את ביבי מול המסך ועושה לו ניתוחים על כל דייר ודייר באח הגדול מבחינה פסיכולוגית, וביבי נאלץ להכיר את הדמויות להתעניין בהם ולהביע את הערכתו לניתוחים המופלאים של שרה. רוני מאנה, שרה נתניהו (צילום מסך קשת 12, עמוס בן גרשון, לעמ). אלא שמאז שנותק הקשר ביניהם, איש העסקים החל לבקר בחריפות את ראש הממשלה נתניהו ברשתות החברתיות. רוני מאנה וג'ני צ'רוואני בבית הכנסת הגדול באלנבי. יכול להיות שכן, רוני מאנה בנאדם ח*א כך נראה, אבל מאמין לגרסתו נגד נתניהו. רוני מאנה נגד שרה נתניהו : הצ׳ילבות רוני מאנה ורני רהב לא החליפו מבט, לא הגה ולא חיוך. מאנה טוען כי מנכלית ארנה גרופ מיכל פוקס, שנתבעת אף היא, מתכחשת להסכמות שנקבעו ביניהם ומסרבת לשלם עמלה בגובה 1.5% ממחיר עסקה 335 מיליון שקל, בתוספת מעמ ■ ארנה גרופ: האיש שהפך לבורר ומתווך בעסקאות ענק, וידו גם. אני גם יכול להגיד עליו דברים טובים. אני לא מחתים חברים על חוזים.

האיש שהפך לבורר ומתווך בעסקאות ענק, וידו גם. חשיפת סמסים ששלח מאנה לרעיית ראש הממשלה, שרה. כנראה שמסיבות המוניות הן בגנים של מיכל הקטנה ובעלה, איש העסקים ניר ויצמן, מבעלי רשת מלונות בראון. רעייתו הנוכחית, ג'ני צ'רוואני, כבר לא מתלבטת: רוני מאנה עוסק במסע הכפשות שקריות נגד משפחת נתניהו בעקבות החלטתם לנתק עמו כל קשר לפני שמונה שנים.

רוני מאנה: "ג'ני ואני נפתור הכל בדרכי שלום" | TMI
רוני מאנה: "ג'ני ואני נפתור הכל בדרכי שלום" | TMI from images.maariv.co.il
חשיפת סמסים ששלח מאנה לרעיית ראש הממשלה, שרה. הערב בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף one התארח רוני מאנה ותיאר. מאנה אמנם דיבר בהזדמנויות שונות על המשפחה אבל עד כה דיבר בקווים כלליים, נזהר מלפרט ונראה שמה שסיפר לא עשה רושם על הציבור. מאנה לעומתו אמר כי ביבי הוא פספוס אחד גדול, עד מה שקרה לפני שלוש שנים עם כתבי האישום, הוא באמת היה בסדר. לא רציתי אותה יותר בחיי. מאנה גדל בשכונת התקווה, כבן שלישי למשפחה בת חמישה אחים ואחיות. עדותו הספונטנית של רוני (מאנה), המשנה את תצהירו ואשר היא לאחר עדותו של. הערב נחשפת בסיפור המרכזי תכתובת מסרונים בין מאנה לבין רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, המציגה לכאורה את ניסיונותיו של מאנה להתחבב על בני הזוג.

רוני מאנה, שרה נתניהו (צילום מסך קשת 12, עמוס בן גרשון, לעמ).

איש העסקים רוני מאנה נחשב במשך שנים אחד החברים הקרובים של ראש הממשלה ואשתו, אבל בשנה האחרונה חל נתק ביניהם והיום הוא מספר בריאיון. איש העסקים ויזם הנדלן רוני מאנה התראיין אתמול באולפן שישי, וחשף את מאחורי הקלעים בבית ראש הממשלה. מאנה מתלבט בין מלון דיוויד אינטרקונטיננטל לבין אולם לאגו בראשון־לציון. בעבר נחשב איש העסקים רוני מאנה למקורב לבני הזוג נתניהו. לעיניננו, הסימן השני הוא פתיחת חזית מול רוני מאנה בתקשורת. מאנה ובלושינסקי הגישו את התביעה לפני שנתיים ובה טענו כי יש בינם לבין כוזהינוף הסכם שותפות לגבי פרויקט בבלי שנרכש מבעלי הקרקע אברמוביץ וזיתוני, לאחר שהאופציה השופטת לא חסכה ביקורת גם ממאנה ובלושינסקי והעלתה חשד לתיאום עדויות בין השניים: לא רציתי אותה יותר בחיי. איש העסקים שתיווך בין הקבוצה לבין לקוח עם זאת, לאחר ההודעה של ביתר ירושלים לפיה יתנהל משא ומתן רק מול אלי טביב, מאנה ירד מהפרק. זה קרה קצת לפני שעברו 3 חודשים מאז הפרידה המתוקשרת של מתווך הנדלן ואיש העסקים רוני מאנה(61) ויוצאת הישרדות vip והדוגמנית ג'ני צ'רוואני(38), שלאחר 14 שנות זוגיות החליטו שהספיק להם ועכשיו מתברר, שזה לא נגמר בצורה הכי נקייה שיכולה להיות. מקורבו של נתניהו לשעבר רוני מאנה צייץ בטוויטר: אני לא מחתים חברים על חוזים. עדותו הספונטנית של רוני (מאנה), המשנה את תצהירו ואשר היא לאחר עדותו של. רוני מאנה נגד שרה נתניהו :

Post a Comment for "רוני מאנה : רוני מאנה נגד שרה נתניהו :"